برگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویر
کد خبر: 3621203
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

برگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویر

گروه اجتماعی: اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اولین شب خاطره دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام ال هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در حسینهبیت امام جمعه تبریز برگزار شد.
برگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویر
این مراسم توسط حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی و با همکاری جمیع نهادهای مرتبط با فرهنگ دفاع مقدس و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان فرهنگی استان و جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در این مراسم اظهار کرد: تمامی مسئولان استانی باید فرهنگ ایثار و شجاعت رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی را به نسل‌های بعدی منتقل کنند و جمیع رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها باید در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه همکاری کنند.
جواد کریم نژاد، سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی، نیز اظهار کرد: حوزه هنری به عنوان خط نگه دار هنر انقلاب اسلامی که تقویت جریان هنر انقلاب و ترویج ارزش‌ای دفاع مقدس را اصلی ترین دغدغه و سرلوحه فعالیتی خود می‌داند، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برنامه شب‌های خاطره دفاع مقدس استان در جهت بازگویی، ثبت و نشر خاطرات رزمندگان و ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی را طراحی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و جمیع نهادهای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت، ۹ برنامه شب خاطره را به صورت ماهانه برای سال ۹۶ پیش بینی کرده است. 
برگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویربرگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویربرگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویربرگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویربرگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویربرگزاری اولین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز+تصاویر
captcha