برگزاری ششمین یادواره سرداران و 72 شهید پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) شهربابک
کد خبر: 3621208
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

برگزاری ششمین یادواره سرداران و 72 شهید پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) شهربابک

گروه سیاست و اقتصاد: در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همزمان با برگزاری ششمین یادواره سرداران و 72 شهید پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) معطر به عطر حضور معنوی یک تن از شهدای گمنام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، پیکر پاک و مطهر این شهید بر دستان مردم شهید پرور این شهر تشییع شد و پس از آن مردم با پیکر مطهر شهید وداع کردند و امر پیکر پاک شهید در بخش ساردوئیه از توابع جیرفت مورد تشییع و خاکسپاری واقع می‌شود.
علی دستوری، فرمانده سپاه ناحه مقاومت شهربابک در حاشیه این مراسم معنوی ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام گفت: خون شهیدان تا ابد درس مقاومت به همه آموخت و معتقد هستیم مجلس شهدا، مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا محسوب می‌شود و اردوگاه شهدا، اردوگاه کربلا و عاشورائیان است.
وی با اشاره به اینکه باید مقام و منزلت شهدا را قدر بدانیم، افزود: اگر امروز دارای آسایش و قدرت هستیم و جهانیان به ما چشم دوخته‌اند به برکت خون شهدا است و شهدا با پا گذاشتن روی نفسانیات و خواسته‌های خود میراث گرانبهایی را نزد ما به امانت گذاشتند.
فرمانده سپاه ناحه مقاومت شهربابک خطاب به جوانان تأکید کرد: باید امانت‌دار خوبی برای شهدا باشیم و برای برافراشتن پرچمی که شهدا به امانت برای ما گذاشتند و با تقویت معنویت، پاکی، عزت، بصیرت، استقامت و ولایتمداری در خود که از مؤلفه‌های بیعت با شهدا است، در پیشگاه آنها رو‌سفید باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون دو فریضه مهم حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره ای با ترویج دین‌ستیزی و عفت‌ستیزی، زمینه گسترش فرهنگ بی‌بندوباری، خیانت، جرم و جنایت را فراهم می‌کنند.
دستوری با اظهار تأسف از آنکه برای بعضی از مسؤولان، دغدغه سیاسی تصاحب قدرت در اولویت است، اظهارکرد: برای برخی از آنان بدون توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی مردم، انعقاد قراردادهای مخفیانه همانند توتال و سند2030 در ارجحیت قرار دارد.
وی با اشاره به وجود فتنه عظیم فرهنگی و اجتماعی در جامعه از سوی دشمن تأکید کرد: دشمن به‌دنبال براندازی و حذف نظام اسلامی است که می‌طلبد توطئه دشمن را شناخته و در این مسیر با استقامت بایستیم و فریب نخوریم.
captcha