ویژگی شهدا پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3621209
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

ویژگی شهدا پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه آسمینون منوجان یکی دیگر از ویژگی شهدا را پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) دانست و تأکید کرد: نکته قابل تأمل زندگی شهدا سازش‌ناپذیری در برابر دشمنان اسلام بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک، امام جمعه آسمینون منوجان در مراسم تدفین شهدای گمنام شهر نودژ با بیان اینکه یکی از بارزترین ویژگی شهدا بصیرت و تکلیف‌مداری آنان بود، اظهار داشت: تکلیف و عمل به‌هنگام و به‌موقع بر اساس تکلیف مسیر شهدا بوده است که دنباله‌روی ما از این ویژگی شهدا موجب پیروزی ملت ما در فتنه‌ها شده و می‌شود.
امام جمعه آسمینون منوجان بیان کرد: مسأله ولایتمداری شهدا برگرفته از مکتب عاشورا و راه امام حسین(ع) بود و این شهدا برای همیشه زنده هستند و ناظر بر اعمال ما و میزان و عیار ولایتمداری ما را می‌سنجند و فردای قیامت شهادت و گواهی می‌دهند.
احمدی‌نیک اظهارکرد: در برخی از مردم و مسؤولان مسأله ولایت شعاری بر ولایت‌مداری غلبه پیدا کرده و نباید از ولایت فقیه به‌عنوان نردبان برای رسیدن به مقاصد و مطامع شخصی و دنیوی خود استفاده کنیم.
وی یکی دیگر از ویژگی شهدا را پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) دانست و تأکید کرد: نکته قابل تأمل زندگی شهدا سازش‌ناپذیری در برابر دشمنان اسلام بود.
captcha