چهارمحال و بختیاری میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) می‌شود
کد خبر: 3621330
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
همزمان با دهه کرامت؛

چهارمحال و بختیاری میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) می‌شود

گروه فرهنگی: دبیر ستاد زیر سایه خورشید در شهرکرد از ورود خادمان حرم امام رضا(ع) به چهارمحال و بختیاری خبر داد.

ابراهیم ابراهیمی، دبیر ستاد زیر سایه خورشید در شهرکرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: خادمان حرم امام رضا(ع) 7 مردادماه هم‌زمان با آغاز دهه کرامت به استان سفر کرده و تا 13 مردادماه در استان حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از کاروان خدام با عنوان زیر سایه خورشید 7 مردادماه ساعت 18 از میدان امام میدان امام خمینی (ره) هفشجان برگزار می‌شود اظهار کرد: این کاروان 8 مرداد در شهرستان بروجن، 9 مردادماه شهرستان کیار، 10 مردادماه شهرستان اردل و 11 مردادماه در شهرستان لردگان حضور دارند.
ابراهیمی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید 12 مرداد هم‌زمان با شب میلاد امام رضا (ع) وارد شهرکرد خواهند شد، افزود: این کاروان از ساعت 17 تا 18 عصر در گلزار شهدای شهرکرد، از ساعت 18:30 تا 19:30 در بقعه متبرکه امامزاده سلطان سبزپوش، از ساعت 21 تا 22 در جشن پارک تهلیجان شهرکرد و از ساعت 22 تا 23 در جشن پارک ملت شهرکرد حضور خواهند یافت.
وی با تأکید بر اینکه کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک بارگاه مطهر رضوی(ع) است بیان کرد: این کاروان از بیمارستان‌ها، خانواده‌های ایثارگران و شهدا، مراکز بهزیستی بازدید خواهند کرد.
captcha