توجه به نقش زنان به‌عنوان یک مربی در تربیت فرزندان
کد خبر: 3621356
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
حجت‌الاسلام ایمانی:

توجه به نقش زنان به‌عنوان یک مربی در تربیت فرزندان

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه فردیس گفت: زنان به‌عنوان یک مربی نقش مهمی در تربیت فرزندان خود دارند و با آموزش‌های صحیح و درست می‌توانند راه و مسیر حرکت به‌سوی سعادت را به فرزندان خود بیاموزند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس، 30 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی برای شهر است و بر این اساس این جایگاه باید برای کارهای فرهنگی شهر مدیریت شود که همراهی و تشویق مردم و مسئولان می‌تواند به این قضیه کمک کند.
وی با اشاره به پنجم مرداد‌ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور، عنوان کرد: نماز جمعه برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در تهران برگزار شد و هر سال مراسمی به همین مناسبت در شهرهای مختلف انجام می‌شود.
امام جمعه شهرستان فردیس به آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: همان‌طور که حضرت امام(ره) از ابتدای انقلاب فرمودند شرافت زن به این است که مربی جامعه است چراکه زن می‌تواند نسل آینده را تربیت کند و از دامن زن مرد به معراج می‌رود.
وی در ادامه به نقش زنان در امور تربیتی در جامعه اشاره کرد و افزود: زنان به‌عنوان یک مربی نقش مهمی در تربیت فرزندان خود دارند و با آموزش‌های صحیح و درست می‌توانند راه و مسیر حرکت به‌سوی سعادت را به فرزندان خود بیاموزند.
ایمانی خطاب به متولیان کارهای فرهنگی، گفت: کسانی که متولی کار فرهنگی هستند نباید کار را رها کنند؛ ما به اندازه وسع خود کار می‌کنیم و ضرورت دارد که با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی مقابله جدی‌تر شود.
امام جمعه شهرستان فردیس در پایان یادآور شد: برای ساخت قسمت شبستان مصلی بزرگ فردیس یک قرارداد پنج میلیاردی منعقد شد که به سرعت در حال انجام است که امیدوارم تا ماه‌های آینده اجرایی شود.
محمد چشمه‌نوشی
captcha