از نگارش «شناسایی» تا «روایت ناتمام»
کد خبر: 3621430
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

از نگارش «شناسایی» تا «روایت ناتمام»

گروه ادب: نویسنده «هنر برای حقیقت» از نگارش کتاب‌هایی در ژانر دفاع مقدس خبر داد و «روایت‌ ناتمام» را در ادامه تالیف «شناسایی»، جزء آثاری نام برد که به منظور بیان افتخارات و جانفشانی امیر شهید منصور ستاری نوشته است.

رضا رسولی، نویسنده و معاون اسبق سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره نگارش اثر در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: علاوه بر اثری که با عنوان «شناسایی» در حوزه دفاع مقدس نوشته‌ام و جزء جامع‌ترین آثار درباره اطلاعات عملیات سپاه است، به نگارش آثار دیگری در این حوزه نیز پرداخته‌ام و این تنها اثرم در این حوزه نیست.

وی با اشاره به اینکه در تالیف آثار دفاع مقدسی،‌ به بیان افتخارات، جانفشانی، شجاعت و برنامه‌ریزی دقیق نیروهای سپاه از جمله سردار شهید حسن باقری پرداخته است، اظهار کرد: در این رابطه کتابی درباره امیر شهید علی صیاد شیرازی به رشته تحریر درآورده‌ام.

رسولی از «روایت ناتمام» به عنوان اثر جدید دیگری یاد کرد که اخیراً به رشته تحریر درآورده است و گفت: این اثر شامل زندگی‌نامه شهید منصور ستاری است که در قالب مجموعه خاطرات «از چشم‌ها» بنیاد روایت فتح به چاپ رسیده است.

captcha