حال و هوای حج در تلگرام/ زائران از هم اکنون مسجدالحرام را می‌بینند
کد خبر: 3621467
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
با زائران حج 96؛

حال و هوای حج در تلگرام/ زائران از هم اکنون مسجدالحرام را می‌بینند

گروه شبکه اجتماعی: دسترسی سریع و آسان به مهم‌ترین اخبار و آموزش‌های حج و نیز اولین تصاویر اختصاصی از مسجدالحرام و چادرهای زائران در منا با عضویت در شبکه تلگرامی «با زائران بیت‌الله الحرام 96» برای زائران حج امسال فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکی از برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری برای حج 96 که برای اولین بار اجرا می‌شود، استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام برای ارسال اخبار، عکس‌ها و فیلم‌های مرتبط با حج است.

بر همین اساس کانال تلگرامی «با زائران بیت‌الله الحرام 96» از مدتی قبل راه‌اندازی و نشانی این شبکه تلگرامی برای زائران پیامک شده است تا با عضویت در این شبکه از جدید‌ترین اخبار حج به صورت مستقیم باخبر شوند.

همچنین مهم‌ترین مطالب آموزشی که زائران قبل از اعزام به حج باید از آنها مطلع شوند نیز در این شبکه اجتماعی به صورت مداوم بارگذاری می‌شود تا زائران بهتر بتوانند خود را برای حضور در حرمین شریفین آماده کنند.

همزمان با حضور رئیس سازمان حج و زیارت و تعدادی از کارشناسان این سازمان در عربستان که هفته گذشته صورت گرفت، اولین فیلم‌ها و تصاویر اختصاصی از حال و هوای مسجد‌الحرام و طواف زائران و وضعیت چادرهای منا نیز در این کانال بارگذاری شد.

لازم به ذکر است، کانال‌های تلگرامی اختصاصی نیز برای کارگزاران حج ایجاد شده است تا این گروه در سریع‌ترین زمان ممکن در جریان‌ برنامه‌های حج 96 قرار گیرند و هماهنگی کارگزاران به سرعت انجام شود.

به گزارش ایکنا @zaer_haj آدرس تلگرامی ویژه زائران حج 96 است که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این شبکه در جریان لحظه به لحظه رخدادهای حج 96 قرار گیرند.


حال و هوای حج در تلگرام/ زائران از هم اکنون مسجدالحرام را می‌بینند
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۵
0
0
راه اندازی این کانال خیلی ارزشمند است و کمک خوبی به حجاج می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۱
0
0
راه اندازی این کانال موجب نقل و انتقال ارتباط می‌شود و برای حجاج اقدامی تاثیرگذار است
captcha