استقبال دانش‌آموزان اروندکناری از دوره‌های قرآنی تابستانه
کد خبر: 3621477
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

استقبال دانش‌آموزان اروندکناری از دوره‌های قرآنی تابستانه

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیش از 107 دانش‌آموز دختر و پسر شهر اروندکنار در دوره‌های تفسیر و حفظ سه جزء قرآن کریم که در قالب پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه برگزار شده‌ است، شرکت کرده‌اند.

مهدی علیپور، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهر اروندکنار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام اینکه 14 پایگاه اوقات فراغت تابستانه ویژه  دانش‌آموزان در این شهرستان در حال فعالیت هستند، گفت: در این شهر 5 هزار و 800 دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در حال تحصیل هستند که این پایگاه‌های تابستانه توانسته‌اند 730 دانش‌آموز را جهت شرکت در دوره‌های تابستانه جذب کنند.

وی اظهار کرد: دوره‌های تابستانه این پایگاه‌ها در چهار گروه قرآن، فرهنگ، هنر و ورزش و در 19 رشته گوناگون در حال برگزاری است.

علیپور درباره فعالیت‌های گروه قرآن در این فصل گفت: بیش از 107 دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع تحصیلی گوناگون در دوره‌های حفظ 3 جزء قرآن و تفسیر قرآن کریم شرکت کرده‌اند. به دلیل وجود بیش از 25 دانش‌آموز حافظ کل قرآن کریم در این شهر، استقبال از دوره حفظ سه جزء قرآن کریم بیش از دوره تفسیر قرآن است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهر اروندکنار در پایان عنوان کرد: دوره‌های اوقات فراغت در پایگاه‌های تابستانه از ابتدای تیرماه آغاز شده‌اند و تا پایان مردادماه ادامه خواهند یافت. این دوره‌ها به صورت رایگان و با اعطای گواهی‌نامه پایان دوره همراه است.

captcha