انتشار جزوه بخش مفاهیم جشنواره «مدهامتان»
کد خبر: 3621509
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

انتشار جزوه بخش مفاهیم جشنواره «مدهامتان»

گروه مسابقات: جزوه آزمون مفاهیم دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که اواخر مهرماه امسال برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جزوه بخش مفاهیم دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان منتشر شد تا با توجه به تغییرات صورت گرفته در این جشنواره، مورد استفاده شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

از جمله تغییراتی که در دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در نظر گرفته شده است، مفاهیم‌محور شدن آن است، به این صورت که تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره باید در آزمون بخش مفاهیم که با محوریت امر به معروف و نماز در قرآن کریم،‌ برگزار می‌شود حضور یافته تا نمرات حاصل از این آزمون در نمره نهایی متسابقان در مرحله استانی و کشوری مورد لحاظ قرار گیرد. 

بر همین اساس جزوه مربوط به این آزمون توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهیه شده تا مورد استفاده شرکت‌کنندگان در این جشنواره قرار گیرد

یادآور می‌شود، آزمون مفاهیم این جشنواره روز 28 مهرماه امسال به صورت سراسری برگزار می‌شود و این آزمون به صورت اینترنتی خواهد بود. 

مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان پیش از این و در گفت‌وگو با ایکنا ضمن اعلام جزئیات این جشنواره در مورد آزمون مفاهیم اعلام کرده بود؛‌ آزمونی که امسال در تمامی رشته‌ها در دوره دوازدهم برگزار می‌شود مختصرتر و موجزتر از جزوه رشته مفاهیم است و موضوعات و آیات و روایاتی که به‌ عنوان محور در نظر گرفته شده است نیز همان است. در این بخش آیاتی در نظر گرفته شده است که با مفاهیم آیات و روایات قرآن با موضوع نماز و امر به معروف و نهی از منکر باشد. این رویکرد مهم‌ترین تغییرات ما در جشنواره دوازدهم نسبت به جشنواره قبلی است.

برای دریافت جزوه این آزمون اینجا کلیک شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱
0
0
انتشار این جزوه موجب گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می‌شود
captcha