باهوش‌ترین انسان فردی است که راه مستقیم را انتخاب کند
کد خبر: 3621573
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
جعفری:

باهوش‌ترین انسان فردی است که راه مستقیم را انتخاب کند

گروه اجتماعی: امام جمعه کرمان گفت: باهوش‌ترین انسان از نظر امام علی(ع) فردی است که راه مستقیم را بشناسد و آن راه را انتخاب کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان امروز شنبه، 31 تیر در شورای اداری استان کرمان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اینکه باهوش‌ترین انسان از نظر امام علی(ع) فردی است که راه مستقیم را بشناسد و آن راه را انتخاب کند، گفت: همچنین ایشان می‌فرمایند، اگر انسان نابینا باشد، بهتر است از اینکه در مسائل مختلف بصیرت نداشته باشد. 
علی اسدی، نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:  30 هیأت ورزشی در شهرستان شهربابک فعالیت می‌کند و 5 هزار ورزشکار فعال در رده‌های سنی مختلف داریم که دارای رتبه‌های کشوری و استانی هستند.
وی ادامه داد: این شهرستان از مشکلات زیرساختی ورزش رنج می‌برد و سالن ورزشی مناسب برای میزبانی مسابقات استانی در این خطه نداریم به همین دلیل خواستار ایجاد فضای تخصصی برای 15 هیأت ورزشی هستیم که دارای عنوان‌های قهرمانی هستند.
یادآور می‌شود، برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان شامل حضور در شورای اداری، جلسه با سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی و بازدید از پروژه پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی امام علی(ع) است.
captcha