کتاب «بهجت الدعا» منتشر شد
کد خبر: 3621589
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

کتاب «بهجت الدعا» منتشر شد

گروه ادب: کتاب «بهجت‌الدعا» مجموعه ادعیه و اذکار مورد توصیه آیت‌الله العظمی بهجت(ره) از سوی مرکز تنظیم و نشر آثار معظم‌له منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دعا و عبادت، از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی عالم عامل و عارف ربانی، حضرت آیت‌الله بهجت(ره) بود. ایشان وقت را همچون طلا قیمت‌گذاری می‌کردند و برای لحظه‌هایشان برنامه داشتند. در تمام عمر شریفشان لحظه‌ای را هم از دست نمی‌دادند. در این میان بیشتر ساعت‌های شبانه‌روزشان به دعا و عبادت اختصاص داشت و نزدیک به دوازده ساعت طول می‌کشید. در میان برنامه‌های کاری خودشان نیز اذکار و اوراد گوناگون بر لبان‌شان جاری بود؛ حتی زمانی که در میان مطالعه از جا بر‌می‌خاستند تا از قفسه، کتابی را بردارند، زیر لب ذکر می‌گفتند. ایشان می‌فرمودند: «به تجربه برای من معلوم شده كه اگر از مسائل عبادی كم نشود، درسی كه نیاز به یک ساعت مطالعه دارد، با ده دقیقه تمام می‌شود».
مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله بهجت(ره) با در نظر گرفتن این مهم در زندگانی ایشان، مجموعه‌ای از عبادات و دعاهایی را که ایشان ملتزم به انجام آنها بودند و به دیگران توصیه می‌کردند، جمع‌آوری کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.
این کتاب در شش فصل شامل «درآمدی بر دعا»(از منظر روایات و آیت‌الله بهجت)، «سوره‌هایی از قرآن»، «دعاها»، «زیارات»، «اذکار و دستوالعمل‌ها» و «نمازها» تنظیم شده و مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله بهجت(ره) آن را به چاپ رسانده است. علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را با بهای 205 هزار ریال تهیه کنند. 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۵
0
0
انتسار این کتاب باعث بالا بردن سطح آگاهی و دانش مخاطبان می‌شود
captcha