چهارمین یادواره لشگر فرشتگان در قزوین برگزار شد
کد خبر: 3621607
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

چهارمین یادواره لشگر فرشتگان در قزوین برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: چهارمین یادواره طرح لشگر فرشتگان به همت دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قزوین برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به همت دانش‌آموزان دختر عضو هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قزوین، یادواره طرح لشگر فرشتگان با محوریت سرگذشت‌پژوهی و پاسداشت‌ زنان مجاهد مسلمان و با حضور مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه معراج الشهداء قزوین برگزار شد.
زمانی‌‌مولا از مدرسین کانون کوثر ضمن اشاره به نقش زنان مجاهد در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: هدف از حجاب باید معلوم باشد؛ چراکه زن مظهر جمال و مرد مظهر شیفتگی است.
وی با بیان اینکه زن نقش بسزایی در جامعه دارد، اظهار کرد: غرب نیز به این نتیجه رسیده است که نقش زن خیلی مهم است و برای همین دشمنان می‌خواهند اول حجاب را از بین ببرند و بدحجابی را رونق دهند تا بنیان خانواده‌ها سست و ضعیف‌تر شود.
زمانی‌مولا ادامه داد: دشمنان با از بین بردن حجاب جوانان را به بی‌بندوباری تشویق کرده و در مرحله بعدی ضعف نظام آموزشی را در تأثیرگذاری مستقیم یا غیرمستقیم جامعه نهادینه می‌کنند.
یادآور می‌شود، از جمله برنامه‌های این یادواره دانش‌آموزی می‌توان به اجرای زنده نقاشی دانش‌آموزی، اجرای تئاتر، برپایی فروشگاه حجاب و عفاف، مداحی و تجلیل از دو بانوی مجاهد و پنج نفر از خانواده‌های شهدا اشاره کرد.
محمد‌مهدی صادقی
captcha