رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر منصوب شد
کد خبر: 3621634
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر منصوب شد

گروه اجتماعی: طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حسن مدرس مقدم به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر تقدیر و از زحمات شش ساله جواد روشندل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر تقدیر گردید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی در جلسه تودیع و معارفه رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر جواد روشندل با تقدیر از همراهی‌های مسئولان شهرستان در این مدت، گفت: با ارتباطات برقرار شده آرامش خوبی در حوزه شهرستان برقرار شده بود.

وی از کاشمر به عنوان مهد هنر و علم و ایمان و سروهای قد برافراشته نام برد و اظهار کرد: در حوزه توسعه کاشمر به عنوان سومین شهر به لحاظ توسعه زیرساخت‌ها در استان معرفی شده است.

روشندل با بیان اینکه اکنون به لحاظ زیرساخت‌ها در شهرستان مشکلی نداریم، بیان کرد: در حوزه عمرانی برای اولین سال از ماده 180 مبلغ 35 میلیون تومان به حوزه فرهنگی شهرستان اختصاص یافت.

وی همچنین از اختصاص مبلغ 45 میلیون تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای تعمیر و تجهیز سالن مجتمع فرهنگی و هنری سرو خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات چهره جدیدی در حوزه فرهنگ شهرستان شاهد باشیم.

روشندل در ادامه احداث سالن به لک باکس در شهرستان را ضروری دانست و افزود: ظرفیت سالن 500 نفر پاسخگوی تئاترهایی که تماشاچی خاص خود را دارد نیست.

در ادامه مدرس مقدم رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر با بیان اینکه چرخ فرهنگ با اشتیاق و استقبال هنرمندان می‌چرخد افزود: امیدواریم بتوانم با همکاری مسئولان در حوزه فرهنگ موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

مدرس مقدم پیش از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن را برعهده داشته است.
captcha