ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن سیما در دهه کرامت
کد خبر: 3621668
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن سیما در دهه کرامت

گروه فعالیت‌های قرآنی: شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت، ویژه‌برنامه‌هایی به این دهه اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با آغاز دهه کرامت، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.
«نگاه خورشید» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در شب‌های دهه کرامت می‌باشد که از دوشنبه 2 مرداد از ساعت 22 الی 23 به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن می‌رود.
این برنامه گفتگو محور که با حضور مهمانان ویژه به بیان سیره عملی و فضائل اخلاقی حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) می‌پردازد از شهرهای مقدس قم و مشهد پخش خواهد شد.
جنگ شبانگاهی «راه نشان» با محوریت بیان مسائل اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این شبکه در دهه کرامت می‌باشد که در این ایام و در ساعت 23:30 بصورت زنده تقدیم مخاطبان می‌شود.
بررسی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در مستند «فیض دیدار» همه روزه در دهه کرامت ساعت 5:30 بامداد به روی آنتن خواهد رفت. جشن ویژه دهه کرامت در امامزاده صالح (ع) در قالب برنامه «نسیم کرامت» ششم مرداد ماه از ساعت 19 به صورت زنده پخش خواهد شد. سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی با محوریت تفسیر سوره احزاب هر شب ساعت 20 از حرم حضرت معصومه(س) به روی آنتن می‌رود.
گفتگو با مادران و دختران حافظ  قرآن تحت عنوان «مادرانه» در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 14:30 از این شبکه پخش می‌شود. همچنین برنامه زنده طلیعه و سخنرانی‌های آیات عظام جوادی آملی و صدیقی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام می‌باشد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۹
0
0
برپایی ویژه برنامه‌ها موجب بالا رفتن سطح آگاهی مخاطبان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۹
0
0
برپایی ویژه برنامه باعث رفع مسائل اجتماعی می‌شود
captcha