اعزام گروه تواشیح العباد خوزستان به افغانستان
کد خبر: 3622004
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

اعزام گروه تواشیح العباد خوزستان به افغانستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت دهه کرامت گروه تواشیح العباد خوزستان در قالب سفر تبلیغی ـ مذهبی به کشور افغانستان اعزام می‌شود.

نصرالله بریچی، مسئول گروه تواشیح العباد خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت گروه تواشیح العباد خوزستان در قالب سفر تبلیغی ـ مذهبی به کشور افغانستان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این گروه پیش از این به عنوان سفیر قرآنی بارگاه رضوی تعیین شده بود، گفت: این گروه برای اولین بار در قالب همکاری با شورای عالی قرآن کریم در قالب «سفیران قرآنی» و به منظور ترویج و تبلیغ مفاهیم اسلامی و قرآنی و مذهبی به کشوری دیگر اعزام می‌شوند.

بریچی با اشاره به اینکه سفر گروه تواشیح العباد خوزستان از 4 تا 12 مردادماه در افغانستان به طول می‌انجامد، گفت: آثاری با موضوعات پیامبر(ص) اهل‌بیت(ع) و مناجات در این سفر اجرا خواهد شد. این سفر با هماهنگی شورای عالی قرآن کریم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایکنا خوزستان، نصرالله بریچی، خلیل سعیدی، صادق بیت‌سعید و مرتضی طرفی اعضای گروه تواشیح العباد خوزستان در سفر به کشور افغانستان را تشکیل می‌دهند.

captcha