طلاب در سال اول باید به روخوانی قرآن مسلط شوند
کد خبر: 3622120
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

طلاب در سال اول باید به روخوانی قرآن مسلط شوند

گروه فعالیت‎های قرآنی: نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بر لزوم پیگیری سیستم آموزشی جدید در حوزه مبتنی بر تعلیم قرآن کریم به طلاب در سال اول تحصیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‏‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، آیت‎الله سیدیوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در هشتمین اجلاسیه مدیران حوزه‎های علمیه کشور در قم گفت: پیشنهاد این است که سال اولی که طلاب در حوزه حضور پیدا می‎کنند باید به یادگیری صرف پرداخته و بیشتر وقت خود را صرف آموزش اعتقادات و قرآن و وظایف و کارویژه‎های طلبگی بگذرانند.
وی افزود: اگر در سال اول این گونه آموزش‎های قوی به طلاب انجام شود پایه علمی و اعتقادی و توان پاسخگویی و تسلط آنها به متن قرآن کریم تقویت می‎‌شود که قطعا در همه طول طلبگی به آنها کمک خواهد کرد.
مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: قرآن و لحن قرآن از آموزش های ابتدایی است که باید در حوزه انجام شود و باید تمام طلاب در این زمینه تسلط کاملی داشته باشند؛ قرائت قرآن از مسایلی است که باید در پایه اول روی آن کار شود.
وی گفت: حوزه علمیه جایگاه عالم پروری و مبلغ پروری است که در این زمینه باید به شکلی تحصیل کرد که این هدف به خوبی محقق شود.
captcha