ابلاغ ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت و روز ملی امامزادگان
کد خبر: 3622126
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

ابلاغ ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت و روز ملی امامزادگان

کانون خبرنگاران نبأ: مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه درباره ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کشور، گفت: ویژه‌‌برنامه‌های خاصی برای این دهه که از روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می‌شود در نظر گرفته شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه درباره ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کشور، گفت: تاکنون جلسات متعددی برای برپایی دهه کرامت در سال جاری در این سازمان برگزار شده است.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ زیارت و پاسخگویی به شبهات است.
موسوی متقی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز پنجم ذی‌القعده مصادف با روز ملی تجلیل از امامزادگان است سازمان اوقاف و امور خیریه هم ویژه‌برنامه‌های خاصی از قبیل همایش، نمایشگاه و غباروبی امامزادگان برای این ایام در امامزادگان و بقاع متبرکه در نظر گرفته است.
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف گفت: همزمان با این ایام برای امامزادگان و بقاع متبرکه از شب اول دهه کرامت یعنی ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا روز دهم این دهه یعنی ولادت حضرت علی‌ ابن‌ موسی‌ الرضا(ع) و روز پنجم این روز یعنی روز ملی امامزادگان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که ابلاغیه آن از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات کل اوقاف‌ استان‌ها ابلاغ شده است.
وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما برای پاسداشت دهه کرامت و همچنین روز ملی امامزادگان بر اساس شعار سال‌ جاری سازمان اوقاف مبنی بر شادی در ایام شادی اهل بیت تنظیم شده، بیان کرد: برنامه‌های ویژه این روز در نشست خبری اعلام خواهد شد.
captcha