پاسداشت بانوان مجاهد همزمان با روز میلاد حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3622269
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان خبر داد:

پاسداشت بانوان مجاهد همزمان با روز میلاد حضرت معصومه(س)

گروه اجتماعی: رفیعی از برگزاری همایش دانش آموزی «لشکر فرشتگان» همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش با هدف پاسداشت بانوان مجاهد و مبارز انقلاب و دفاع مقدس در روز میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

فاطمه رفیعی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، این دهه را فرصتی برای تبیین بیشتر موضوع امامت و ولایت خواند و اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت باید محتوامحور باشد، به طوری که زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کند.

وی با اشاره به نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه(س) به نام روز دختر، افزود: تبیین ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه(س) در جامعه موجب می شود تا بانوان به خصوص دختران ما با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت، نماد و مظهر عفاف و تقوا و حیا در جامعه باشند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از برگزاری همایش دانش آموزی «لشکر فرشتگان» همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش با هدف پاسداشت بانوان مجاهد و مبارز انقلاب و دفاع مقدس به همت دفتر امور بانوان استانداری و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان در روز میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

این مقام مسئول رضوانه دباغ، فرزند مرضیه حدیدچی را سخنران این همایش دانست و گفت: در همایش مذکور که ساعت 10 روز سه شنبه، 3 مرداد در سالن بانک کشاورزی استان برگزار می شد، از 10 دانشجوی فرهیخته در حوزه دفاع مقدس و 40 نفر از اعضای خانواده های شهدا تجلیل به عمل می آید.

captcha