120 نفر از فعالان قرآنی کردستان در نوبت تأیید بیمه تامین اجتماعی
کد خبر: 3622303
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

120 نفر از فعالان قرآنی کردستان در نوبت تأیید بیمه تامین اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دفتر حوزه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 120 نفر از فعالان قرآنی استان در نوبت تأیید بیمه تامین اجتماعی هستند که در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری از مزایای بیمه برخوردار می‌شوند.

سیدامجد افصحی، مسئول دفتر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در راستای حمایت از فعالیت‌های قرآنی و فعالان قرآنی 27  نفر از بانوان و آقایان فعال در حوزه‌های مختلف قرآنی در سطح استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بیمه فعالان قرآنی با همکاری صندوق اعتباری هنر و معاونت قرآن و عترت انجام می‌شود، افزود: فعالان قرآنی در سه گروه تبلیغ و ترویج قرآن و عترت، آموزش و پژوهش‌های قرآنی و فعالیت‌های هنری قرآنی می‌توانند متقاضی این بیمه شوند.

مسئول دفتر حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه در این طرح فعالان بیمه شده از مزایایی درمان و بازنشستگی بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: 120 نفر از فعالان قرآنی استان در نوبت تأیید بیمه تأمین اجتماعی هستند که در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری از مزایایی بیمه برخوردار می‌شوند.

وی یادآور شد: تمامی فعالان قرآنی که دارای مدرک تربیت معلم قرآنی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و همچنین فعالان قرآنی که دارای مقام‌های اول  تا سوم مسابقات قرآنی استانی، کشوری  و همچنین پژوهشگران و نویسندگان فعال در حوزه قرآن  کریم می‌توانند از مزایای بیمه فعالان قرآنی بهره‌مند شوند.

captcha