برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد کردستان
کد خبر: 3622304
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰

برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از برگزاری بیست‌ودومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی کردستان در روز اول مردادماه در کردستان خبر داد.

ناهید همتی، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان میزبان بیست و دومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی استان کردستان شد.

وی از برگزاری بیست‌ودومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی کردستان دیروز، اول مردادماه در کردستان خبر داد و افزود: این دوره از رقابت های قرآنی با حضور شرکت‌کنندگانی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری این دوره از رقابت‌های قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان  بیان کرد: بیست ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت بخش شفاهی مرحله استانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کردستان با حضور ۳۵ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

وی اعلام کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی در بخش‌های مختلف تحقیق‌، ترتیل، حفظ و اذان برگزار شده است و نفرات برگزیده هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابند.

همتی با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله در سه مرحله مقدماتی،  استانی و کشوری بر گزار می‌شود، یادآور شد: مسابقات سراسری قرآن و عترت در سه بخش شفاهی، کتبی، جشنواره هنر و ادبیات دینی سال‌هاست که در زمینه ترویج قرآن و عترت فعالیت می‌کند.

captcha