نمایندگان سیستان، پیگیر مطالبات مردم باشند
کد خبر: 3622330
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

نمایندگان سیستان، پیگیر مطالبات مردم باشند

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زابل گفت: هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه، مطالبات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانیم و همچنین مطالب مطرح شده به دفاتر نمایندگان مجلس ارسال می‌شود، لذا مسئولان نباید این مطالبات را نادیده بگیرند، بلکه با جدیت پیگیر رفع مشکلات باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل، یکم تیرماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: مردم سیستان با مشکلات و مسائل اقتصادی بسیاری روبه‌رو هستند و از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند که پیگیر مطالبات آنان باشند تا آثار آن را لمس کنند.
امام جمعه شهرستان زابل ادامه داد: نمایندگان با هر سلیقه سیاسی، باید اصل را بر خدمت به مردم و نظام اسلامی بگذارند و به گونه‌ای عمل کنند که هر روز باری از روی دوش مردم منطقه برداشته شود.
وی اظهار کرد: هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه، مطالبات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانیم و همچنین مطالب مطرح شده به دفاتر نمایندگان مجلس ارسال می‌شود، لذا مسئولان نباید این مطالبات را نادیده بگیرند، بلکه با جدیت پیگیر رفع مشکلات باشند.
کیخا به برخی مشکلات منطقه سیستان اشاره کرد و افزود: متأسفانه مسأله بی‌آبی، گرمای شدید و ریزگردها، از جمله مسائل طبیعی هستند که مردم منطقه را گرفتار مشکل کرده است و از مسئولان می‌خواهیم ورود جدی‌تری داشته باشند.
وی بیان کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری - صنعتی سیستان، فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی رامشار و همچنین مدیریت بازارچه‌های مرزی نیز از مسائلی است که اگر به انجام برسد، تأثیر بسزایی در رشد اقتصادی منطقه و بهبود وضعیت معیشتی مردم سیستان خواهد داشت.
امام جمعه زابل در پایان از رسانه‌ها خواست تا تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم افزایش دهند و افزود: متاسفانه دیده می‌شود که برخی مسائل از دید رسانه دور می‌ماند؛ اگر چه معتقدیم همه کار می‌کنند اما کم کار هستیم و باید تلاش بیشتری برای بیان مشکلات مردم و منطقه و شناساندن پتانسیل‌های سیستان داشته باشیم.
captcha