آموزش 3 هزار قرآن‌آموز طی شش سال گذشته در جیرفت
کد خبر: 3622771
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

آموزش 3 هزار قرآن‌آموز طی شش سال گذشته در جیرفت

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: طی شش سال برگزاری کلاس‌های طرح تربیت حافظان قرآن کریم بیش از 3 هزار نفر در کلاس‌های این طرح قرآنی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد محمدی‌فر، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت از آغاز ثبت نام کلاس‌های طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح قرآنی امسال برای ششمین سال متوالی در 30 حوزه و پایگاه قرآنی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برگزار می‌شود.
وی افزود: این طرح ملی از اهداف مهم سیاست‌های راهبردی سازمان اوقاف مبنی بر تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم در کشورمی‌باشد.
محمدی از تفاهم‌نامه همکاری  جذب قرآن آموز با ادره آموزش وپرورش، کمیته امداد و اداره زندان‌های شهرستان جیرفت خبر داد و تصریح کرد: طی شش سال گذشته بیش از 3 هزارقرآن‌آموز  در کلاس‌های این طرح شرکت کردند.
وی با اشاره به جزئیات برگزاری کلاس‌های این طرح گفت: 40 مربی مجرب و آموزش‌دیده کار تدریس  کلاس‌های این طرح را عهده‌دار هستند.
محمدی  اظهارکرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام  در کلاس‌های قرآنی می‌توانند به ادره اوقاف شهرستان جیرفت مراجعه کنند.
سرپرست اداره اوقا و امور خیریه  شهرستان جیرفت با اشاره به صادر شدن 584 گواهینامه پایان دوره در مرحله پنجم کلاس‌های این طرح تصریح کرد: آزمون پایانی مرحله ششم اسفندماه سال جاری به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.
منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان
captcha