ایکنا؛ رسانه‌ای برای فرهنگ‌سازی مذهبی در جهان
کد خبر: 3622975
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

ایکنا؛ رسانه‌ای برای فرهنگ‌سازی مذهبی در جهان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو با اشاره به نقش خبرگزاری قرآنی ایکنا، در وقایع مذهبی کشور، گفت: خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) تنها خبرگزاری تخصصی قرآنی در جهان بوده که تلاش زیادی برای فرهنگ‌سازی مذهبی انجام می دهد.

اسماعیل اسکندر زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: خبرگزاری بین المللی قرآنی ایکنا، بعد از شبکه قرآن و معارف سیما؛ گسترده ترین پوشش خبری را در وقایع مذهبی ایران و جهان داشته و مسئولان دینی کشور، اخبار مذهبی را از این خبرگزاری مطلع می شوند.

وی تصریح کرد: بعد از شبکه قرآن و معارف سیما، خبرگزاری قرآنی ایکنا، گسترده‌ترین پوشش خبری قرآنی را به وقایع مذهبی جهان دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو به  پوشش خبری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره و افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی، توسط 8 نفر از اصحاب رسانه، ،پوشش خبری کامل داده شده است.

وی عنوان کرد: سطح کیفی مسابقات شرایط مطلوبی داشته و  انتظارات از نظر کمی و کیفی برآورده شده است.

اسکندر زاده تاکید کرد: برای برگزاری مطلوب مسابقات، نهاد ها و ارگان های مختلفی از جمله شهرداری بازرگان، جمعیت هلال احمر ماکو، شبکه بهداشت و درمان ماکو و نیروی انتظامی ماکو، همکاری های مطلوبی با سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و سازمان منطقه آزاد ماکو برقرار کرده کرده اند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی در ماکو، تاثیرات مثبتی در مذهبی کردن جامعه، و فرهنگ سازی مطالعه آموزه های قرآنی داشته است.

وی با اشاره به اهداف اداره اوقاف و امور خیریه ماکو در آینده، تاکید کرد: حمایت از فعالان قرآنی استان، یکی از سیاست های اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی است.

captcha