كلنگ احداث مجتمع فرهنگی ـ مذهبی چهارده معصوم شیراز به زمین زده شد
کد خبر: 3623133
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

كلنگ احداث مجتمع فرهنگی ـ مذهبی چهارده معصوم شیراز به زمین زده شد

گروه اجتماعی: همزمان با فرا رسیدن ایام فرخنده دهه كرامت، كلنگ احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی چهارده معصوم(ع) شیراز به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام فرخنده دهه كرامت مراسم كلنگ‌زنی، مجتمع فرهنگی و مذهبی چهارده معصوم(ع) شیراز عصر دیروز، 2 مردادماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی، مدیر کل اوقاف وامورخیریه فارس در این مراسم گفت: خیران و واقفان فارس و شیراز همواره نشان دادند که پیشرو و الگوی کارهای خیر در کشور هستند.

وی افزود: تاریخ نشان می‌دهد که خیران فارس بدون دخالت و کمک دولتی‌ها همواره در ساخت مسجد و حسینیه پیشقدم شده‌اند.

موسوی با بیان اینکه حضور خیران در ساخت حسینیه‌ها حلاوت و شیرینی برای مردم داشته است، گفت: مردم فارس در تمام حوزه‌ها دارای واقفان و خیران نیک اندیش هستند و یکی از افتخارات مردم فارس ساخت مسجد توسط این افراد در استان پهناور فارس است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه فارس با تأکید بر اینکه تمام خیران در شهر شیراز دنبال زمین برای احداث حسینه و مسجد هستند، گفت: زمین اختصاص یافته جهت احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی چهارده معصوم(ع) نیز از اراضی موقوفه آقا بابا خان است و ان‌شاءالله به همت خیران و با کمک و همراهی مردم این بنای ارزشمند در سه طبقه و با زیربنای 2000 مترمربع احداث خواهد شد.

موسوی یادآور شد: این مجتمع دارای مسجد، حسینیه و مرکز فرهنگی مذهبی خواهد بود و جهت احداث و تکمیل آن بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

captcha