آموزش‌های قرآنی با پیروزی انقلاب نظام‌مند شد
کد خبر: 3623547
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
یوسف افراش:

آموزش‌های قرآنی با پیروزی انقلاب نظام‌مند شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی رشد کرد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نظام و تلاش‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین فضای حاکم در جامعه، آموزش‌های قرآنی نظام‌مند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) یوسف افراش، معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در برنامه «راه نشان» شبکه قرآن و معارف سیما فعالیت در عرصه‌های قرآنی را توفیقی بزرگ عنوان کرد و گفت: من از کودکی با تشویق خانواده به سمت قرآن حرکت کردم و از این بابت خدا را شاکرم که در این مسیر قرار گرفتم و برای خود توفیق بزرگی می‌دانم که تا این لحظه در کنار قرآن بودم و امیدوارم که تا پایان عمر هم با قرآن کریم مأنوس باشم.
وی با بیان اینکه علاقه من به تلاوت قرآن به قبل از انقلاب برمی‌گردد، افزود: در کودکی نوار تلاوت قرآن با صدای استاد عبدالباسط پخش شد که مرا مجذوب خود کرد؛ با شنیدن این تلاوت احساس شور و شعفی در خود حس کردم و به قرآن و حرکت در این مسیر علاقه‌مند شدم.
افراش با اشاره به اینکه حمایت و تشویق‌های خانواده مرا به سمت قرآن هدایت کرد، گفت: خیلی از خانواده‌ها سوادی ندارند اما ارادت خاصی به امور قرآنی دارند و این ارادت باعث می‌شود فرزندان خود را در مسیر قرآن قرار دهند که امیدوارم حرکت نوجوانان و جوانان به سمت قرآن روز به روز بیشتر شود.
معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی رشد کرد، افزود: قبل از انقلاب، جلسات و هیئت‌های مذهبی وجود داشت اما فعالیت چشمگیری صورت نمی‌گرفت؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نظام و تلاش‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین فضای حاکم در جامعه انتظار می‌رفت آموزش‌ها نظام‌مند شود، بر همین اساس مرکز قرآن دارالقرآن سازمان تبلیغات تشکیل و اقدام به فعالیت کرد.
افراش با اشاره به اینکه در حال حاضر با مقایسه با سایر کشورهای اسلامی رشد قرآنی خوبی داریم، گفت: حافظ و قاری، پژوهشگر و مفسر قرآن و همچنین در زمینه چاپ قرآن کریم از بسیاری از کشورهای اسلامی جلوتر هستیم که همه به برکت نظام جمهوری اسلامی تحت ولایت رهبر معظم انقلاب است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۷
0
0
انس با قرآن بسیاری از مشکلات و معضلات را برطرف خواهد کرد
captcha