نگاهی به محتوای کتاب درسی «پرسمان مفاهیم قرآن کریم»
کد خبر: 3625761
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

نگاهی به محتوای کتاب درسی «پرسمان مفاهیم قرآن کریم»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کتاب درسی «پرسمان مفاهیم قرآن کریم» جامعةالقرآن با بیان مختصر فضیلت و محتوای سوره‌ها از سوی انتشارات جامعةالقرآن الکریم منتشر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کتاب درسی «پرسمان مفاهیم قرآن کریم» توسط واحد انتشارات مؤسسه جامعةالقرآن به زیور طبع آراسته شد.
وی ادامه داد: در این کتاب به بیان فضیلت و محتوای سوره‌ها، بهره‌گیری از نکته‌های تفسیر و پیام‌های قرآنی، توانمندی در تفسیر «آیه به آیه» و «آیه به حدیث»، معرفی پیام‌های موجود در یک آیه یا آیات پی در پی، بیان سیره اهل‌ بیت(ع) در بیان مفاهیم قرآن، طرح روایات تفسیری با استفاده از منابع معتبر و تقویت حفظ موضوعی و استدلال به آیات پرداخته شده است.
حکیمی  با اشاره به اینکه کتاب فوق با اشراف علمی حجت‌الاسلام طباطبایی، رئیس مؤسسه تألیف شده است، بیان کرد: از نکات بارز این کتاب ایجاد ارتباط عمیق‌تر قرآن‌آموزان به ویژه حافظان با معانی و مفاهیم آیات است.
وی یادآور شد: جلد نخست این کتاب در بردارنده پنج جزء از قرآن به چاپ رسیده است که علاقه‌مندان و متقاضیان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با شماره 02837746882 تماس بگیرند.
گفتنی است، این کتاب با همکار حجج اسلام ابوالفضل حکیمی و اسماعیل محمد تهیه و تألیف شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۱
0
0
مفاهیم و موضوعات این کتاب خیلی ارزشمند و گرانبها است و برای استفاده علاقمندان خیلی اهمیت دارد
captcha