آشنایی با مؤسسه مکتب نرگس رباط کریم در نهمین نشست «با یاوران وحی»
کد خبر: 3626262
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹

آشنایی با مؤسسه مکتب نرگس رباط کریم در نهمین نشست «با یاوران وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نهمین نشست «با یاوران وحی» ایکنا به معرفی مؤسسه قرآنی و عترت مکتب نرگس رباط کریم می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان این خبرگزاری با فعالیت‌های این تشکل‌های مردمی ـ قرآنی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.
نهمین نشست با یاوران وحی به معرفی مؤسسه قرآنی و عترت مکتب نرگس رباط کریم اختصاص می یابد که طی این جلسه به بیان عملکرد‌ها و گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه از بدو تأسیس تاکنون و همچنین چشم‌اندازی فعالیت‌هایشان در سال‌‌های آینده و بیان دغدغه‌ها و درخواست‌هایشان از مسئولان مربوطه پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، نهمین نشست «با یاوران وحی» یکشنبه، 15 مردادماه، ساعت 10:30 با حضور زهرا درخشانی، مدیر مکتب نرگس رباط کریم در سالن اجتماعات خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.
captcha