کسب رتبه اول جشنواره کشوری فیزیک توسط معلم زرندی
کد خبر: 3627946
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶

کسب رتبه اول جشنواره کشوری فیزیک توسط معلم زرندی

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: معلم فیزیک شهرستان زرند در جشنواره کشوری سالانه فیزیک، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند دیروز دوشنبه، 16 مرداد گفت: از میان 35 مقاله ارسالی به جشنواره سالانه فیزیک کشوری، علی نورالدینی دبیر فیزیک دبیرستان علامه حلی شهرستان زرند موفق به کسب رتبه اول این جشنواره در بخش بهترین مقاله معلمان فیزیک کشور شد.
وی به پذیرش مقاله معلم بازنشسته زرندی در بخش پیشکسوتان اشاره کرد و افزود: عباس دهش معلم بازنشسته شهرستان زرند با شرکت در این جشنواره و ارائه مقاله موفق به کسب رتبه برتر شد.
کاظمی تصریح کرد: بیش از 100 قطعه عکس، 53 حلقه فیلم یک دقیقه‌ای، 35 مقاله آموزشی، هشت محتوای الکترونیکی، دو نشریه، چهار وب سایت و 11 شبکه اجتماعی برای شرکت در این جشنواره به صورت مجازی به دبیرخانه جشنواره و انجمن علمی آموزشی دبیران فیزیک استان ارسال شد که علی نورالدینی و رضا شاه‌حیدری‌پور به صورت مشترک رتبه اول این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند بیان کرد: از معلمان برگزیده این جشنواره در کنفرانس آموزش فیزیک که شهریور ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.
کاظمی با اشاره به موفقیت‌های متعدد معلمان شهرستان زرند در جشنواره‌های مختلف کشوری و استانی گفت: علی نورالدینی معلم فیزیک شهرستان زرند با 26 سال سابقه خدمت درخشان در عرصه تعلیم و تربیت، مدرس دانشکده خاتم‌الانبیاء این شهرستان و نویسنده کتاب شکافت «بررسی پدیده شکافت راکتورهای هسته‌ای» نیز هست.
یادآور می‌شود، جشنواره سالانه فیزیک در سال 95 به میزبانی استان کرمان در بخش‌های عکس فیزیک، فیلم یک دقیقه‌ای فیزیک، نشریه انجمن معلمان فیزیک، مقاله معلمان فیزیک، سایت انجمن معلمان فیزیک، محتوای آموزش الکترونیکی فیزیک، شبکه اجتماعی و نقد و بررسی کتاب فیزیک پایه دهم به صورت مجازی برگزار شد.
منبع: آموزش و پرورش شهرستان زرند
captcha