بازدید مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا
کد خبر: 3628202
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

بازدید مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا

گروه فرهنگی: مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی صبح امروز، 17 مردادماه، به‌مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شعبه خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حسین اکبری، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عموم استان خراسان رضوی، صبح امروز، 17 مردادماه به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شعبه خراسان رضوی بازدید کرد.
وی افزود: خوشحالیم که نقش بی‌بدیل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در زمینه سبک زندگی تأثیر بسیاری در جامعه داشته است.
اکبری ادامه داد: هر کاری که کمک کند به آثاری که تولید می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود چراکه حیات مؤلف هم به این است که کتابی خوانده  و نقد شود تا نقاط قوت و ضعف آن دیده شود.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی اظهار کرد: هر اقدامی که کمک کند تا آثار مؤلف ترویج شود، ارزنده است و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از آن غافل نیست.
وی ادامه داد: هر ماه در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، 4 اثر معرفی می‌شود و کتاب‌های جدید را به عنوان طرح «نو رسیده» در قالب چکیده موضوع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهیم.
اکبری با اشاره به اینکه در شهری که منتخب به عالم آل محمد(ص) است متأسفانه تعداد کمی کتابخانه عمومی می‌بینیم، بیان کرد: امیدواریم تا با همکاری و مطالبات رسانه‌ای این امر به تحقق برسد.
captcha