هشتمین دوره تکمیلی فنون خطابه در قم برگزار شد
کد خبر: 3628425
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

هشتمین دوره تکمیلی فنون خطابه در قم برگزار شد

گروه اجتماعی: دوره تخصصی فنون خطابه به همت موسسه امیربیان در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم و با حضور 350 مبلغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎‏‏المللی قرآن(ایکنا)از قم، هشتمین دوره آموزش تکمیلی خطابه با حضور متعلمین موسسه امیربیان در قم برگزار شد.
این دوره که شب گذشته با حضور آیت‌الله اعرافی در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، هتشمین دوره تخصصی مبانی خطابه به مبلغان این موسسه بود.
در ابتدای این مراسم حجت‎الاسلام والمسلمین کلاته، قائم مقام موسسه امیربیان گفت: این دوره تابستانی هر سال به مدت 20 روز درسی و هر روز با 8 ساعت کار علمی و تدریسی در کارگاه‏‌های تخصصی و کاربردی برگزار می‎شود.
قائم مقام موسسه امیربیان تصریح کرد: امسال بالغ‌بر 350 متعلم این موسسه در این دوره تخصصی شرکت کردند و مباحث مختلفی که به شکل کاربردی در کار تبلیغ و منبر و خطابه آنها تاثیرگذار است را فراگرفتند.
کلاته بیان کرد: در این دوره 20 روزه مباحثی چون تحریک احساس، رفتارسازی، فنون جذابیت، ماندگاری سخن و سخنرانی شادی آفرین تدریس شد که مورد استقبال مخاطبان حوزوی نیز قرارگرفت.
دوره امسال همانند روزه سال گذشته در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) که تحت اشراف آیت‏ الله العظمی مکارم شیرازی است برگزار شد، در پایان نیز از فعالان این دوره با حضور مدیرحوزه‎های علمیه کشور آیت‌الله اعرافی تجلیل شد.
captcha