رونمایی از طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان برای نخستین بار در مشهد
کد خبر: 3628799
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
حجت‌الاسلام ایزدی خبر داد:

رونمایی از طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان برای نخستین بار در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از رونمایی طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز در مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور برای نخستین بار در مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از رونمایی طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز در مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور، 18 مردادماه در جوار حرم مطهر رضوی آن هم برای نخستین بار در مشهد خبر داد.
وی افزود: طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز با همکاری وزارت آموزش و پرورش و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به عنوان طرح ابتکاری این اداره‌کل و پیشگام در سطح کشور اجرا شد که در این طرح هر فرد می‌تواند براساس توان مالی خود هزینه‌ای را پرداخت و سهمی را دریافت کند که کمترین برگه سهم هزار تومان در نظر گرفته شده است و دانش‌آموزان هم می‌توانند در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.
حجت‌الاسلام ایزدی عنوان کرد: در همین مراسم اختتامیه نیز حاضران بلافاصله در طرح شرکت کردند و  مبلغ 500 میلیون ریال جمع‌آوری شد که در نهایت این مبالغ صرف امور قرآنی در مدارس خواهد شد.
گفتنی است، این طرح ابتدا در سطح خراسان رضوی اجرا می‌شود و در ادامه در سطح کشور اجرا خواهد شد.
captcha