مردم از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس استقبال می‌کنند
کد خبر: 3628913
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
نویسنده کتاب خیابان تبریز در «رصد»:

مردم از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس استقبال می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نویسنده کتاب‌های حوزه دفاع مقدس با اشاره به استقبال مردم از کتاب‌های این حوزه گفت: وضعیت کتاب‌های دفاع مقدس به نسبت سایر حوزه‌ها بهتر است البته هنوز با جایگاه مطلوب فاصله داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، میثم رشیدی مهرآبادی نویسنده کتاب‌های حوزه دفاع مقدس چهارشنبه 18 تیرماه در برنامه رصد شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به وضعیت حوزه چاپ و نشر در این حوزه اظهار داشت: کتاب‌های حوزه دفاع مقدس مخاطبان بسیاری دارد و نسبت به سایر حوزه‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است.
وی با بیان اینکه با رونق گرفتن شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی کتاب‌های دفاع مقدس نیز بیش از گذشته افراد را جذب کرد خاطر نشان کرد: با استقبال مخاطبان ناشران هم انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت در این عرصه پیدا می‌کنند.
رشیدی مهرآبادی با اشاره به اینکه خریدارهای ارگانی در حوزه دفاع مقدس به نسبت سایر حوزه‌ها کمتر هستند افزود: خوشبختانه بسیاری از مخاطبان کتاب‌های دفاع مقدس افرادی هستند که به صورت تکی از این کتاب‌ها خریداری می‌کنند به همین دلیل ما بازتاب خوبی از مخاطبان داریم و انگیزه ناشران هم چندین برابر می‌شود.
این نویسنده کشورمان با بیان اینکه تا رسیدن به جایگاه مطلوب در حوزه چاپ و نشر کتاب‌های دفاع مقدس فاصله داریم به رونمایی از کتاب خیابان تبریز اشاره کرد و افزود: این کتاب خاطرات و زندگی نامه شهید قدرت الله چگینی است که چهارشنبه 17 مردادماه رونمایی شد.
رشیدی مهرآبادی با اشاره به اینکه شهید چگینی معلم قرآن بود تصریح کرد: وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به فعالیت‌های قرآنی اهتمام داشت و یکی از گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی بود که 4 روز پس از شهادت محمدعلی رجایی در خیابان تبریز قزوین توسط منافقان ترور شد و به شهادت رسید.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۴
0
0
این استقبال نشانه توجه مردم به موضوع دفاع مقدسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵
0
0
کتاب‌های حوزه دفاع مقدس باید به صورتی باشد که موجب جذب علاقمندان شود
captcha