بهبود معیشت مردم در اولویت کارها است
کد خبر: 3629158
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
رمضانی‌پور:

بهبود معیشت مردم در اولویت کارها است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه رفسنجان بهبود معیشت مردم را طبق فرمایش رهبری در اولویت اول کارهای دولت دانست و گفت: جوانی که برای او هیچ چیز فراهم نشود تا سر و سامان پیدا کند، بدبین می‌شود لذا باید زندگی مردم روبه راه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری با حضور بیش از ۱۰۰ هیأت از کشورهای جهان با تأکید بر دقت نظر رئیس جمهور برای انتخاب وزرا گفت: رئیس جمهور در این زمینه نباید ملاحظه کاری داشته باشد.
وی با تأکید بر انتخاب تیم اقتصادی قوی و کارآمد در دولت دوازدهم افزود: تیم اقتصادی قبلی هنری برای رونق اقتصادی نداشتند و رکود ظالمانه‌ای در جامعه حاکم است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور اظهارکرد: اقتصاد کشور به قدری ضعیف شده که بخش‌های ضعیف را ضعیف‌تر کرده است، افرادی که اکنون از سوی رئیس جمهور معرفی شدند، به نظر نمی‌رسد اقتصاد کشور را نجات دهند.
وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس نباید به هر وزیری رای اعتماد دهند و از ملاحظه کاری در این زمینه باید پرهیز شود، مجلس چشم و گوش خود را باز کند و با دقت رای اعتماد دهد تا برای مملکت مشکلی پیش نیاید.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور معیشت مردم را طبق فرمایش رهبری در اولویت اول دولت دانست و تصریح کرد: جوانی که برای او هیچ چیز فراهم نشود تا سر و سامان پیدا کند، بدبین می‌شود لذا باید زندگی مردم روبه راه شود.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به تعامل با دنیا همراه با عزت، حکمت و مصلحت و ایستادگی در برابر سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را از دیگر توصیه‌های رهبری به دولت برشمرد.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور یادآور شد: دولت جدید همچون دولت کره شمالی در برابر تهدیدهای آمریکا محکم بایستد، چرا که برجام این امر را رساند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی تأکید کرد: آمریکا بنده دنیا است و از ما می‌ترسد، نباید در برابر او وادادگی نشان دهیم، آمریکا می‌خواهد با هزینه جمهوری اسلامی از برجام بگذرد.
امامجمعه رفسنجان تصریح کرد: دولت وقت خود را صرف صنایع کوچک کند چرا که اشتغالزایی بیشتری به همراه دارند و زودبازده است.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha