تحریم‌های آمریکا؛ حربه‌ای برای منفی کردن نگاه جهان به ایران
کد خبر: 3629225
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

تحریم‌های آمریکا؛ حربه‌ای برای منفی کردن نگاه جهان به ایران

گروه شهرستان‌ها: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا بر آن است تا ایران را در نگاه جهان منفی جلوه دهد از همین رو به دنبال تهدید نظامی و قرار دادن کشور ایران در تنگنای مالی و اقتصادی است.

حسین مقصودی، نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای و داورزن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به سیاست ترامپ درخصوص جهان اسلام، اظهار کرد: با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و سیاست جدید در عربستان، استکبار تلاش دارد دیدگاه جهان را نسبت به ایران منفی کند.
وی ادامه داد: با توجه به همین دیدگاه، این کشورها به دنبال تهدید نظامی و قرار دادن کشور ایران در تنگنای مالی و اقتصادی هستند.
مقصودی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال برادرکشی و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی در دنیای اسلام است، ادامه داد: در حال حاضر کشورهای جهان اسلام از جمله عراق، سوریه، یمن، عربستان و بحرین مستقیم گرفتار جنگ هستند و یا آبستن ایجاد جنگ داخلی شده‌اند که با کوچک‌ترین جرقه‌ای جنگ در این کشورها شروع خواهد شد.
وی با اشاره به فضای امنیتی ایران، اظهار کرد: ایران از نظر اطلاعاتی ضعیف‌تر نشده است بلکه این فعالیت تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری است که در سال جاری زیادتر شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر صدها عملیات تروریستی در کشور خنثی شود، دیده نمی‌شود ولی یک عملیات به نتیجه برسد، تصریح کرد: انفجار یک بمب کوچک در کشور، جهان را متوجه ایران می‌کند.
captcha