رئيس مجلس خبرگان رهبري شهادت محسن حججی را تسلیت گفت
کد خبر: 3629291
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

رئيس مجلس خبرگان رهبري شهادت محسن حججی را تسلیت گفت

گروه سیاسی: آیت‌الله احمد جنتی در پیامی شهادت مدافع حرم، محسن حججی را به پدر،‌ مادر،‌ همسر و فرزند نونهال و مقاوم این شهید بزرگوار تسلیت گفت و از درگاه باري‌تعالي برای آنها اجر و صبر مسئلت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، متن پیام آیت‌الله جنتی به مناسبت شهادت محسن حججی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
بار ديگر بينش و بصيرت جواني از تبار شهداي كربلا و دست‌پرورده مكتب امام خميني (ره) قاب تصويري پديد آورد كه به سند گويا و ماندگار رسوايي استكبار و مولود شوم آن يعني تكفيری‌های داعش بدل گرديد.
آرامش و اطمينان خاطر ملهم از اعتقاد به آرمان‌هاي اصيل اسلام و انقلاب آنچنان در نگاه نافذ و مصمّم شهيد محسن حُججي رخ نمود كه گواه مرز روشن حق و باطل گرديد.
ملّت غيور و قهرمان ايران به خوبي واقف است كه اين شهادت‌ها عامل استمرار حركت عزتمندانه انقلاب و عامل ثبات و امنيت كشور بوده و بازتاب‌هاي گسترده و فراگير حقيقي و مجازي تكريم اين شهيد عزيز و ساير شهدا گواه قدرشناسي و بصيرت اين ملت فهيم و انقلابي است.
امروز بر همگان روشن است كه تنها راه رسيدن به فلاح و رستگاري در دنيا و آخرت، حركت در مسير شهدا و آرمان‌هاي بلند امام راحل عظيم‌الشأن با پيروي از ولايت فقيه است.
داعشي‌ها و تكفيري‌هاي نامسلمان نيز بدانند كه با اين جنايات و ددمنشي‌ها طرفي نبسته و نه تنها نمي‌توانند مانع شكست‌هاي پي در پي خود در مواجهه با جبهه مقاومت شوند،‌ بلكه عزم و اراده پولادين انسان‌هاي مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت در ايران و اقصي نقاط عالم را براي قطع دست ايشان و اربابان آمريكايي و صهيونيست‌شان مصمم‌تر و با انگيزه‌تر خواهد نمود.
اينجانب به پدر ،‌مادر ،‌همسر و فرزند نونهال و مقاوم اين شهيد بزرگوار كه مانند سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به وجه‌الله نظر كرده و شهد شيرين شهادت نوشيده است تبريك و تسليت عرض نموده و از درگاه باري‌تعالي اجر و صبر براي‌شان مسئلت مي‌نمايم.
احمدجنتي
رييس مجلس خبرگان رهبري
دبير شوراي نگهبان
captcha