اعطای ثواب تلاوت 30 جزء به روح شهید حججی
کد خبر: 3629722
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
از سوی مربیان خانه قرآن دارالتقوی انجام می‌شود؛

اعطای ثواب تلاوت 30 جزء به روح شهید حججی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مربیان خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران طی اقدامی به تلاوت سی جزء قرآن کریم پرداخته و ثواب آن را به روح شهید «محسن حججی» تقدیم می‌کنند.

اعطای ثواب تلاوت 30 جزء قرآن به روح شهید «محسن حججی»
محمدمهدی خواجه محمودآباد،‌ مدیر خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه به شهدای مدافع حرم که فرمودند «شهدای مدافع حرم هر یک شهیدشان اجر دو شهید را دارد»، شهادت شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم را که با تازگی به دست تکفیریان جنایتکار و خبیث به دره رفیع شهادت نائل شد، به خانواده این شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.
وی ادامه داد: مربیان گروه آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران به مناسبت شهادت جانگداز این شهید مدافع حرم، سی جزء قرآن کریم را جهت شادی روح این عزیز پرواز کرده، تلاوت می‌کنند و همه امید داریم تا این شهید بزرگوار در روز قیامت شفاعت ما را نزد پروردگار عالم انجام دهد.
مدیر خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران اظهار کرد: طی صحبتی که با مربیان خانه قرآن در این زمینه صورت گرفته است، بنا بر این شد تا هر کدام از ایشان که تعدادشان نزدیک به شصت نفر است، مقدار نیم جزء از قرآن کریم را تلاوت کند تا بدین وسیله کل قرآن کریم ختم شده و ثواب آن به روح مقدس شهید حججی اعطا شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا بتوان با انجام فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه و نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در میان آحاد مردم،‌ گامی هرچند کوچک در زمینه ادای دین به شهدای گلگون کفن این میهن شهیدپرور برداشت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۴
0
0
خداوند به شما سلامتى و توفيقات بيشتر در زمينه فعاليت هاى قرآنى عطا کند. کار بسيار زيبايي انجام داديد
captcha