هیچ کشوری بدون اقتصاد موفق نیست
کد خبر: 3629854
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
آیت‌الله علما:

هیچ کشوری بدون اقتصاد موفق نیست

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هیچ کشوری بدون اقتصاد نمی‌تواند موفق باشد و اینکه مقام معظم رهبری همواره نسخه اقتصاد مقاومتی را برای ما تجویز می‌کند نشان از اهمیت این موضوع دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران بسیج عشایری استان در مجتمع بعثت این جامعه را رکن مهم و اساسی کشور معرفی کرد و گفت: عشایر و روستائیان حق زیادی بر گردن نظام دارند و این قشر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.
وی با بیان اینکه اسلام همواره به عنصر تجارت، صناعت و زراعت توجه خاصی داشته است، افزود: این امر یعنی توجه به امر اقتصاد نگاه ویژه می‌خواهد.
آیت‌الله علما اظهار کرد: رسول خدا(ص) در امر تجارت همواره تلاش می‌کردند و بسیاری از پیامبران به چوپانی، زراعت و تولید مشغول بوده‌اند و این امور را مهم‌ترین رکن اقتصاد می‌دانستند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه هیچ کشوری بدون اقتصاد نمی‌تواند موفق باشد، افزود: مقام معظم رهبری همواره نسخه اقتصاد مقاومتی را برای ما تجویز می‌کنند و این نشان از اهمیت موضوع دارد و امروز هر مسئولی با این امر آشنایی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر به اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم با هیچ تحریمی خدشه‌ای به کشور وارد نمی‌شود.
وی اظهار کرد: تابحال تحریم‌ها نه تنها سبب ضعف کشور نشده بلکه برای ما برکاتی هم داشته و توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم و روز به روز شاهد پیشرفت این کشور هستیم.
آیت‌الله علما گفت: امروز تکلیف داریم نظام ولایت فقیه و اسلام را با تمام وجود حفظ کنیم چراکه این محتوای اسلام است و امروز دشمنان را ترسانده است.
captcha