نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده » به روی صحنه رفت
کد خبر: 3630072
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷
در بابل؛

نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده » به روی صحنه رفت

گروه فرهنگی: نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» کاری از علی محمدی حاجی به قلم محمد چرم‌شیر از دهم مرداد ماه در بابل به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، از سوی گروه هنرهای نمایشی باغ آلبالو شهرستان بابل نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» کاری از علی محمدی حاجی به قلم محمد چرم‌شیر از دهم مرداد ماه در بابل به روی صحنه رفت و اجرای آن تا 30 مرداد ماه ادامه دارد.
به گزارش ایکنا خلاصه داستان نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده»  به  سرگذشت نمایش نامه نویسی  می‌پردازد که به سبب کتک خوردن از دوستان خود در زمان کودکی دچار ترس و اضطراب شده و در بزرگسالی این ترس و وحشت را به همراه خود دارد و همین امرسبب شده است که  جسارت ارائه نمایش نامه‌های خود را  به جامعه هنری را نداشته باشد، وی که خود را در خانه محبوس کرده است به مرور زمان دچار توهم می شود تا اینکه یک روز ...
در این نمایش که هر شب ساعت 19 در تماشاخانه آموزشگاه هنر های نمایشی  باغ آلبالو بابل به روی صحنه می رود، بهزاد فیضی به بازی می پردازد و علی محمدی کلاگر مشاور هنری این نمایش است.
جواد مبشری به عنوان مدیر صحنه، الناز آقا جانی به عنوان منشی صحنه، امیر علی تقی پور به عنوان مدیر اجرایی، آرش محمدی حاجی به عنوان انتخاب موسیقی وصدا، محمد بهروز به عنوان نور پرداز، مهتاب عزتی به عنوان عکاس، محمد حسین محمدی حاجی به عنوان عکاس ، الیا شمس و مهسا برمر به عنوان روابط عمومی   همیار و همکار این نمایش هستند.  
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی
نمایش «حقایقی در باره یک ماهی مرده » در بابل به روی صحنه رفت
captcha