«با یک مسلمان دیدار کنید» در «سنت لوئیس» آمریکا
کد خبر: 3630134
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

«با یک مسلمان دیدار کنید» در «سنت لوئیس» آمریکا

گروه بین‌الملل: شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی شعبه ایالت «میزوری» دیروز، 22 مرداد در برنامه‌ای تحت عنوان «با یک مسلمان دیدار کنید» در یکی از بوستان‌های شهر «سنت لوئیس» میزبان غیرمسلمانان بود.

«با یک مسلمان دیدار کنید» در «سنت لوئیس» آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «cbslocal»، «حسن یاسین»، از اعضای شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی بخش میزوری و مسئول هماهنگی این برنامه در آغاز این برنامه خطاب به حاضران گفت: نه تنها شما مسلمانان بلکه یهودیان و مسیحیان و حتی کسانی که معتقد به هیچ دینی نیستند، به این برنامه خوش آمدید.
وی افزود: در نگاه شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی همه انسان‌ها یکسان هستند و مهم نیست شما چه کسی هستید و به چه چیزی اعتقاد دارید.
«فیضان سید»، مدیر این شورا نیز گفت: برنامه‌های «با یک مسلمان دیدار کنید» قرار است در سراسر آمریکا برگزار شود و تاکنون افراد زیادی به ما مراجعه کرده و گفته‌اند با مسلمانان هیچ آشنایی ندارند و این برنامه فرصتی است تا با غیرمسلمانان صحبت کنیم و از طریق علایق مشترک با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.
این برنامه که هدف آن از بین‌بردن احساسات ضداسلامی و آشنا‌کردن غیر مسلمانان با اسلام و پیروان آن بود، با پذیرایی با غذاهای مسلمانان همراه بود.
 
captcha