معتمدین معین مشاور امین بنیاد شهید هستند
کد خبر: 3630233
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

معتمدین معین مشاور امین بنیاد شهید هستند

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد گفت: معتمدین معین مشاور امین بنیاد هستند که در راستای به ثمر نشستن اهداف بنیاد در خدمت به خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران همواره یار و یاور این نهاد هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد روز گذشته در نشست شورای مشورتی معتمدین اظهار کرد: معتمدین معین مشاور امین بنیاد هستند که در راستای به ثمر نشستن اهداف بنیاد در خدمت به خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران همواره یار و یاور بنیاد هستند.
ابراهیمی با تاکید بر لزوم کیفی بودن طرح ها تصریح کرد: ما نباید صرفا به انجام دیدار اکتفا کنیم بلکه باید همواره تلاش کنیم زمینه را فراهم سازیم که ضمن دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران مسائل و مشکلات آنان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن با هماهنگی سایر دستگاه ها انجام شود.
وی ادامه داد: اینکه ما برای حل مشکلات ایثارگران از توانمندی خودشان به عنوان معتمدین معین بهره گیریم حسن کار است ولی اگر به صرف دیدار و کسب اطلاعات اکتفا کنیم ضعف بزرگی خواهد بود.
حجت الاسلام سید محمدعلی صدرالساداتی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد نیز با تشریح برنامه های این معاونت در حوزه مددکاری و مشاوره گفت: تلاش مددکاران در اجرای مطلوب طرح سپاس و کسب رتبه اول کشور جای تقدیر دارد لکن پیگیری مسائل و مشکلات تا رفع کامل اهمیت زیادی دارد.
حجت الاسلام صدرالساداتی اظهار کرد: استفاده از توانمندی ایثارگران در قالب طرح معتمدین معین زمینه مناسبی برای کاستن از مشکلات متعدد ایثارگران است.
یادآور می شود در این نشست هریک از معتمدین حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای تقویت طرح سپاس و استفاده از تجربیان ایثارگران پرداختند.
منبع: بنیاد شهید یزد
captcha