آموزش روخوانی قرآن كریم ویژه بانوان در بقاع متبرکه استهبان
کد خبر: 3630270
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

آموزش روخوانی قرآن كریم ویژه بانوان در بقاع متبرکه استهبان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استهبان از برگزاری كلاس‌های آموزش روخوانی قرآن كریم در بقاع متبركه این شهرستان در راستای اجرای طرح «نشاط معنوی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، علی‌اكبر فرجی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استهبان امروز، 23 مردادماه با بیان اینكه طرح «نشاط معنوی» در ایام تابستان در بقاع متبركه این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: یكی از برنامه‌های این طرح برگزاری كلاس‌های آموزشی روخوانی قرآن كریم ویژه بانوان است.

وی، همچنین برگزاری كلاس‌های آموزشی آشنایی با احكام دینی و مسائل شرعی را از دیگر فعالیت‌های نشاط معنوی برشمرد و افزود:علاوه بر این‌ها همزمان با اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزاده سید اولیا(ع) در شهر ایج اردوی یک‌روزه فرهنگی و تفریحی ویژه کودکان و نوجوانان دختر در محل این آستان مقدس برگزار شد.

فرجی یادآور شد: این اردوی فرهنگی در قالب آشنایی با ائمه اطهار(ع)، مسابقه مذهبی و قرآنی با حضور یک نفر روحانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم نیز مسابقه نقاشی ویژه کودکان برگزار شد، گفت: در این مراسم معنوی کودکان و نوجوانان با حضور در امام زاده سید اولیاء(ع) این آستان مقدس را زیارت و نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.

رئیس اداره اوقاف استهبان در ادامه از برگزاری آزمون تربیت مربی حفظ قرآن کریم خبر داد و گفت: آزمون تربیت مربی حفظ قرآن کریم نیز در روز پنج‌شنبه، 19 مردادماه جاری با حضور بیش از 10 نفر از بانوان قرآنی شهرستان استهبان در محل دارالقرآن امام زاده پیرمراد(ع) برگزار شد.

captcha