واگذاری مجتمع‌های فرهنگی و هنری خراسان‌شمالی به بخش خصوصی
کد خبر: 3630475
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

واگذاری مجتمع‌های فرهنگی و هنری خراسان‌شمالی به بخش خصوصی

گروه فرهنگی: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از واگذاری مجتمع‌های فرهنگی و هنری خراسان شمالی به بخش خصوصی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی اکبر طهماسبی اظهارکرد: در راستای برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری فراخوان واگذاری مجتمع‌های فرهنگی، هنری به بخش خصوصی در استان از نوزدهم مردادماه امسال منتشر شده است .
وی افزود: این اداره کل در نظر دارد نسبت به واگذاری مجتمع فرهنگی هنری شهرستان‌های مانه و سملقان، فاروج(تیتکانلو)، جاجرم و گرمه به صورت واگذاری مدیریت اقدام کند.
طهماسبی ادامه داد: همه افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند تا تا پایان ساعت اداری ٢٦ مردادماه امسال برای بازدید از مجتمع ها و دریافت فرم ها به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های مذکور مراجعه کنند .
وی ادامه داد: همچنین افراد متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی khsh.farhang.gov.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن ٠٥٨٣٢٢٤٤٤٢٠ تماس بگیرند .
معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل خاطرنشان کرد: واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری به منظور برون سپاری، کاهش تصدی گری، بهبود ارائه خدمت به  اصحاب فرهنگ و هنر و جلب مشارکت بخش غیر دولتی و مصالح عامه از طریق فراخوان و آگهی، با رعایت قوانین فرا دستی و به استناد ماده ٢٤ قانون مدیریت خدمات کشوری صورت می گیرد .
وی ادامه داد: تاکنون  پنج مجتمع فرهنگی و هنری در استان به بخش خصوص واگذار شده که امسال این واگذاری به  هفت مورد افزایش خواهد یافت.
captcha