آغاز رقابت بخش آقایان اتباع خارجی ساکن استان تهران
کد خبر: 3630572
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

آغاز رقابت بخش آقایان اتباع خارجی ساکن استان تهران

گروه مسابقات: مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی ساکن استان تهران صبح امروز 24 مردادماه در بخش آقایان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی ساکن استان تهران که برای اولین بار همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار می‌شود، امروز 24 مردادماه در بخش آقایان آغاز شد.

بر همین اساس رقابت‌های بخش آقایان این مسابقات تا بعدازظهر روز چهارشنبه 25 مردادماه ادامه دارد و پس از آن مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

در بخش آقایان این مسابقات 100 شرکت‌کننده حضور دارند که در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت ترتیل، قرائت ترتیل و مفاهیم قرآنی کریم رقابت می‌کنند. 

همچنین در بخش بانوان این مسابقات که طی روزهای 22 و 23 مردادماه در آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) در جریان بود، 80 شرکت‌کننده در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگسالان رقابت کردند.

این مسابقات به همت اداره اتباع خارجی استانداری تهران و چند نهاد دیگر برگزار می‌شود که امسال مرحله استانی آن به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار شده است.

captcha