پایان هفته و ادغام سه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در جنوب شرق کشور
کد خبر: 3630586
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

پایان هفته و ادغام سه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در جنوب شرق کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ادغام سه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی 26 و 27 مردادماه انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌ استان‌ها که از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی صادر شده است در پایان هفته جاری نوبت به سه استان جنوب شرقی کشور می‌رسد.
براساس این گزارش تشکیل اتحادیه مدغم اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان طی پنج‌شنبه، 26 مردادماه و جمعه، 27 مردادماه با حضور نمایندگانی از هر دو اتحادیه کشوری و همچنین هیئت چهار نفری نظارت متشکل از مسئولان قرآنی اداره تبلیغات و ارشاد استان و مدیران عامل هر دو اتحادیه تشکیل می‌شود.
انتخاب اعضای هیئت رئیسه برای رسمیت بخشیدن به مجمع عمومی و مدیریت آن، تصمیم‌گیری و تصویب اساسنامه اتحادیه مدغم، سخنرانی کاندیداهای هیئت رئیسه و بازرسی در زمینه بیان رزومه و رأی‌گیری در زمینه اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت رئیسه و بازرسی اتحادیه مدغم از جمله مواردی است که طی این مجمع به آنها پرداخته می‌شود.
گفتنی است؛ ادغام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت از پنجم مردادماه آغاز شده و تا کنون در ۹ استان شامل ایلام، کردستان، کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، گیلان و گلستان انجام گرفته و تا ۱۴ مهرماه نیز در سایر استان‌ها انجام می‌گیرد.
مطالب مرتبط
captcha