فراخوان اعزام مبلغ سازمان اوقاف به‌مناسبت عیدغدیر
کد خبر: 3630693
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

فراخوان اعزام مبلغ سازمان اوقاف به‌مناسبت عیدغدیر

گروه جامعه: سرپرست اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: به‌مناسبت عید بزرگ ولایت، اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از مبلغین علاقه‌مند جهت تبلیغ دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده، سرپرست اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف با اشاره به این خبر گفت: به‌مناسبت عید بزرگ ولایت، اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از مبلغین علاقه‌مند جهت تبلیغ در این ایام دعوت به همکاری می‌کند.

وی افزود: مبلغین باید پرونده فعال تبلیغی در اداره کل اعزام مبلغ اوقاف داشته باشند. همچنین اعزام افراد بصورت تبرعی بوده و اولویت اعزام با مبلغان بومی‌ است‌.

وی افزود‌: زمان اعزام از تاریخ 17 تا 19 شهریور ماه به مدت 3 روز در تمامی استان‌های کشور است. زمان ثبت نام نیز روز سه‌شنبه 14 شهریور ماه ساعت 10 صبح و از طریق سایت اداره کل اعزام مبلغ به نشانی الکترونیکی‌ mfso.ir/ mobaleghereg امکان‌پذیر ‌است.

برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در امامزادگان

همچنین سازمان اوقاف در برنامه‌ دیگری از برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در امامزادگان خبر داد. معاون اداره‌کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در امامزادگان برگزار می‌شود گفت: دوره‌های سبک زندگی اسلامی یک فعالیت مداوم و پیوسته است که به شکل منظم در قالب کلاس‌ها یی در امامزادگان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام وحدت مشهوری، درباره برگزاری کلاس‌های‌ سبک زندگی اسلامی در امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: در امامزادگان فعالیت‌های کلان در نظر گرفته شده است به‌عنوان مثال سبک زندگی اسلامی یک فعالیت مداوم و پیوسته است که به شکل منظم کلاس‌ها در این رابطه در امامزادگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروهایی در شهر قم در بازه‌ای 60 ساعته برای برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی در امامزادگان تحت آموزش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: این مربیان در موضوعات مهارت‌های خانواده، مهارت‌های فردی، مهارت‌های ازدواج و فرزندپروری تحت آموزش قرار می‌گیرند و به آنها مدرک داده می‌شود و پس از آن در امامزادگان در دوره‌های متناوب کلاسهای مختلفی را برگزار می‌کنند.

معاون اداره‌کل فرهنگی اوقاف با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ترویج فرهنگ آداب زیارت در جامعه است، گفت: باید پیوند مردم را با امامزادگان و بقاع متبرکه بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام مشهوری با بیان اینکه طرح‌هایی مانند طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی و نشاط معنوی یکی از راه‌هایی است که مردم در امامزادگان حضور یابند و با این امامزادگان واجب‌التعظیم آشنا شوند، تاکید کرد: طرح‌های برگزار شده در امامزادگان، مقدمه‌ای است که مردم به سمت امامزادگان جذب شوند و پس از آن، دوره‌های مختلف برای آنها در این اماکن مقدس برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: روشنگری و پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری از فعالیت‌های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزادگان و بقاع متبرکه است.

captcha