جشنواره «خیرین ازدواج» در استان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3630747
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

جشنواره «خیرین ازدواج» در استان یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری جشنواره «خیرین ازدواج» استان یزد در روز اول شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، احمد طالبی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد شب گذشته در جمع خبرنگاران استان از برگزاری جشنواره «خیرین ازدواج» استان یزد در روز اول شهریورماه سال جاری خبر داد.
طالبی افزود: 40 تشکل به عنوان خیریه ازدواج در سطح استان فعالیت دارند و افرادی هم که شخصی در این زمینه فعالیت دارند به آن اضافه می شوند و خوشبختانه روحیه خیری کمک به ازدواج در استان یزد بسیار زیاد است.
وی ادامه داد:  فعالیت های بسیار خوبی در زمینه تشویق جوانان به ازدواج انجام شده لذا در این همایش جهت تجلیل از خیرین ازدواج اقدام خواهد شد.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: شناسایی خیرین، پیداکردن نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط مثبت و تجلیل از خیرین ازدواج از اهداف برگزاری این همایش یک روزه است.
وی با اشاره به اینکه موسسه شفا یکی از موسسه های فعال در امر ازدواج است تصریح کرد: نمایشگاه هفته ازدواج به کمک این موسسه برگزار می شود و از فعالیت همه تشکل ها در این زمینه حمایت و استقبال می کنیم.
captcha