معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید رفت/ کاویانی‌راد منصوب شد
کد خبر: 3630841
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید رفت/ کاویانی‌راد منصوب شد

گروه جهاد و حماسه: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد را به‌عنوان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز، 24 مردادماه در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدحسن مؤذنی قدردانی کرد و گفت: عملکرد ایشان در سال‌هایی که عهده‌دار مسئولیت معاونت فرهنگی بنیاد بودند، کاملاً رضایت‌بخش بود، اما موعد بازنشستگی وی فرا رسیده است، اما این به معنی بی‌بهره شدن از تجارب مدیریتی ایشان نخواهد بود و قطعاً از تجربیات 30 ساله ایشان استفاده خواهد شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام کاویانی‌راد دارای سابقه 25 ساله حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران است، در زمان حضور ایشان در دبیرخانه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از نزدیک تلاش و جدیت ایشان را برای انجام امور مشاهده کردیم و ایشان از امروز به‌عنوان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم عملکرد موفقی در کار خود داشته باشد.

حجت الاسلام محمد حسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: با آگاهی کامل از دشواری‌های مسیر این معاونت، با توکل به خدا، اعتماد به همکاران و حمایت مسئولان این مسئولیت را پذیرفتم. خوشبختانه امروز به مجموعه‌ای آباد وارد می‌شوم که عملکردی مؤثر و پربرکت دارد و سطح انتظارات نیز باید بر اساس همین توان تنظیم شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه یادآور شد: از رویکردهای مهمی که باید در این معاونت مورد توجه قرار گیرد، می‌توان به ارتقای سطح معنوی در مجموعه، رشد علمی در بین همکاران و جامعه ایثارگری، تعالی فرهنگی و افزایش تولیدات فرهنگی و هنری اشاره کرد. 


captcha