پوشش درمانی تکمیلی 100هزار خانواده شهید در بیمه ایران
کد خبر: 3631067
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

پوشش درمانی تکمیلی 100هزار خانواده شهید در بیمه ایران

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر کل بیمه ایران شعبه مازندران گفت: 100 هزار خانواده شهدا تحت پوشش درمان تکمیلی هستند و این از افتخارات صنعت بیمه ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، بهرام دارایی مدیر کل بیمه ایران شعبه مازندران امروز 25 مردادماه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: با توجه به متفاوت شدن نیازها، نگاه‌ها و خدمات نیز متفاوت شده است و رسانه‌ها با رشد تکنولوژی اهمیت بیشتری پیدا کردند.
وی افزود: شرکت بیمه ایران به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی و شرکتی پیشرو، با هدف ارایه مناسب‌ترین پوشش بیمه‌ای و تامین نیازهای جامعه خدمات مهمی ارائه داده است.
مدیر کل بیمه ایران شعبه مازندران درباره حادثه طوفان شهریور ماه سال 95 گفت: تعداد هزار و 600 پرونده در این حوزه تشکیل شد که میزان پرداختی فقط در بخش مسکن بیش از 8 میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی افزود: 100 هزار خانواده شهدا تحت پوشش درمان تکمیلی هستند و این از افتخارات صنعت بیمه ایران است.
دارایی با بیان اینکه هزار و 200 خانواده در صنعت بیمه ایران مازندران شاغل هستند، اظهارکرد: امروزه بیمه جایگاه مهمی دارد اما ضریب نفوذ آن در ایران علی‌رغم ارتقای آن در سال‌های اخیر هنوز  در مقایسه با میانگین جهانی بسیار اندک است.
وی ادامه داد: رشد خسارت بیمه ایران در مازندران در سال 94، 16 درصد در 95، 20 درصد افزایش یافت.
مدیر کل بیمه ایران مازندران با بیان اینکه در سال‌ 95 بیمه ایران در صدور بیمه نامه رشد داشته است، افزود: در سال 95 از مجموعه بیمه نامه‌های صادر شده،  512 هزار پرونده خسارتی تشکیل رسیدگی و پرداخت شد.
وی افزود: پرداخت روزانه خسارت بیمه ایران در کشور  در سال 95  روزانه 280 میلیارد ریال و  در  استان مازندارن این خسارت روزانه 15 میلیارد ریال بود که رسیدگی و پرداخت شده است.
پوشش درمانی تکمیلی 100هزار خانواده شهید در بیمه ایران
captcha