تطمیع و تهدید در یاران امام زمان(عج) تأثیری ندارد
کد خبر: 3631118
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
حجت‌الاسلام لطفیان:

تطمیع و تهدید در یاران امام زمان(عج) تأثیری ندارد

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر عامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه با بیان اینکه تطمیع و تهديد‌ها در یاران امام زمان(عج) تأثیری ندارد، گفت: همان‌طور که درخت ثابت و مستحکم است به‌گونه‌ای که تندبادها نمی‌توانند آن را از جا برکنند یاران خدا نیز در تمام کارها ثابت قدم‌ بوده و توطئه‌ها و زخم‌زبان‌ها بر آنان تأثیری ندارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم افتتاحیه طرح «نماز، قرآن، نشاط و امید» روز گذشته 24 مردادماه با حضور کانون‌های دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در اردوگاه مهر بندر انزلی استان گیلان برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود لطفیان سرگزی، مدیرعامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه در این مراسم با اشاره به اینکه قرآن، نماز و عترت امانت ارزشمند پیامبر گرامی اسلام(ص) است و تا قیامت در کنار یکدیگر هستند، گفت: در ساده‌‌ترین کتاب‌ها انسان نیاز به راهنما دارد چه برسد به قرآن کریم.
کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با یاد شهید مدافع حرم «محسن حججی»، عنوان کرد: امامت منحصر به اهل‌ بیت(ع) و کتاب سعادت‌بخش فقط منحصر به قرآن کریم است.
مدرس مرکز تخصصی نماز با اشاره به اینکه قرآن و عترت می‌توانند از دست امت به پیامبر شکایت ببرند، اظهار کرد: درباره شباهت‌های نماز به قرآن کریم می‌توان گفت که هر دو ستون دین هستند و معیار و میزان سنجش اعمال هر دو شفای دردهای روحی‌اند و اعراض از هر دو باعث سختی زندگی خواهد شد.
لطفيان در پایان با تفسیر آیه 24 سوره ابراهیم و با بیان اینکه اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی‌السماء است، گفت: تطمیع و تهديد‌ها در یاران امام زمان(عج) تأثیری ندارد. همان‌طور که درخت ثابت و مستحکم است به‌گونه‌ای که تندبادها نمی‌توانند آن را از جا برکنند یاران خدا نیز در تمام کارها ثابت قدم‌ بوده و توطئه‌ها و زخم‌زبان‌ها بر آنان تأثیری ندارد.
captcha