پیام تسلیت معاون آموزشی وزارت علوم به مناسبت شهادت محسن حججی
کد خبر: 3631147
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

پیام تسلیت معاون آموزشی وزارت علوم به مناسبت شهادت محسن حججی

گروه دانشگاه: معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شهادت مدافع حرم، شهید محسن حججی، دانش آموخته دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز علویجه استان اصفهان را به مردم ایران و به‌ویژه جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شهادت مظلومانه مدافع حرم شهید محسن حججی، دانش آموخته دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز علویجه استان اصفهان را به مردم ایران و به‌ویژه جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون
شهادت مظلومانه شهید محسن حججی، دانش آموخته دانشگاه جامع علمی کاربردی که جان عزیزش را در راه خدا و انبیا و اولیای الهی فدا کرد و به خیل شهدای مدافعان حرم پیوست، به خانواده آن شهید عالیقدر، ملت بزرگوار ایران و به‌ویژه جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گویم.

درود خدا و رحمت واسعه الهی بر او باد که در عنفوان جوانی توفیق یافت تا با غلبه بر نفس خویش، از تمام علائق دنیوی و زندگی سعادتمندانه با همسر همراه و همدل و فرزند نازنینش دست بشوید و با نوشیدن شهد شهادت از دست یزیدیان زمان، نام خود را در ردیف یاران حسین مظلوم(ع) و شهدای کربلا ثبت کند.

از خداوند قادر متعال خواهانم که آن شهید گرانقدر را با شهدای کربلا محشور گرداند و به همسر، پدر و مادر داغدیده‌اش صبوری و استقامت در مواجهه با این فقدان جانسوز و در عین حال افتخار آفرین، عطا فرماید و فرزند دلبندش را تحت حمایت و هدایت خود قرار دهد، ان شاء‌الله.

captcha